کد خبر: 21494| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۲۴ آبان سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۴:۵۵:۰ | تعداد بازدید: ۱۰۰۱

دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور حکمی دکتر سید مقداد حسینی را به عنوان معاون خط مشی گذاری ستاد تعلیم و تربیت منصوب کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن این خبر به شرح ذیل است:

جناب آقای سید مقداد حسینی
با اعتماد به فضل الهی و نظر به شایستگی علمی و تعهد دینی و انقلابی جنابعالی در حوزه تعلیم و تربیت و بنا به پیشنهاد  قائم مقام و دبیر ستاد تعلیم و تربیت، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال به‌عنوان «معاون خط مشی‌گذاری ستاد تعلیم و تربیت» منصوب می‌نمایم.
هدایت و هماهنگی امور مدیریتی ستاد، تدوین و روزآمدسازی سیاست‌های اجرایی و اسناد ملی حوزه تعلیم و تربیت و آموزش، رصد و پایش اوضاع محیطی، رقبا و تحولات جهانی تعلیم و تربیت و آموزش با رویکرد نیاز محوری، مزیت‌محوری و آینده‌پژوهی؛ روزآمدسازی اسناد حوزه تعلیم و تربیت و آموزش، طراحی و اصلاح ساختارها و فرآیندهای نظام تعلیم و تربیت به‌منظور تحقق سیاست‌های کلی در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش ابلاغی رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سایر اسناد و سیاست‌های کلان این حوزه از اهم وظایف و مأموریت‌های جنابعالی است.
همچنین با استناد به مصوبه جلسه اول ستاد تعلیم و تربیت؛ جنابعالی با حفظ سمت به‌عنوان «سخنگوی ستاد تعلیم و تربیت» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از حضرت حق‌تعالی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبریمدظله العالی در انجام مسئولیت‌های فوق، موفق و مؤید باشید.

گفتنی است دکتر حسینی پیش‌تر معاون شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی، دبیر کمیسیون تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت بیش از یک دهه بوده است.

 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7