کد خبر: 4235| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۴:۵۳:۰ | تعداد بازدید: ۱۱۱۹۸

طی حکمی از سوی دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمد خوانساری به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه این شورا منصوب شد.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر سعیدرضا عاملی در حکم خود آورده است:
جناب آقای دکتر محمد خوانساری
با اعتماد به فضل الهی و نظر به شایستگی، تعهد دینی و انقلابی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه‌های پژوهش و فناوری اطلاعات، به موجب این حکم شما را به مدت 3 سال به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات منصوب می‌نمایم.
تدوین، ابلاغ و نظارت بر اجرای برنامه واحدهای دبیرخانه، استقرار نظام تخصیص اعتبارات، ساماندهی نیروی انسانی دبیرخانه شورای عالی، ساماندهی ساختار و تشکیلات دبیرخانه شورای عالی و ایجاد فضای یکپارچه اطلاعات و آمار حوزه فرهنگ و علم و فناوری در کشور از اهم وظایف جنابعالی است.
امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، همتی بلند و تلاش بی‌وقفه در انجام امور و مسئولیت‌های محوله موفق باشید.».
گفتنی است دکتر محمد خوانساری عضو هیات علمی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف هستند که تاکنون در سمت‌هایی چون ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) و ریاست مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران به خدمت مشغول بوده‌اند. ایشان دارای تألیفات متعدد در حوزه فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر اعم از کتاب و مقالات علمی هستند که در مجلات  وکنفرانسهای معتبر به چاپ رسیده است.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7