کد خبر:21494   تاریخ انتشار: سـه شنبه ، 24 آبان سال 1401 ساعت 14:55:0

دکتر حسینی معاون خط مشی گذاری و سخنگوی ستاد تعلیم و تربیت شد

دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور حکمی دکتر سید مقداد حسینی را به عنوان معاون خط مشی گذاری ستاد تعلیم و تربیت منصوب کرد.


به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن این خبر به شرح ذیل است:

جناب آقای سید مقداد حسینی
با اعتماد به فضل الهی و نظر به شایستگی علمی و تعهد دینی و انقلابی جنابعالی در حوزه تعلیم و تربیت و بنا به پیشنهاد  قائم مقام و دبیر ستاد تعلیم و تربیت، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال به‌عنوان «معاون خط مشی‌گذاری ستاد تعلیم و تربیت» منصوب می‌نمایم.
هدایت و هماهنگی امور مدیریتی ستاد، تدوین و روزآمدسازی سیاست‌های اجرایی و اسناد ملی حوزه تعلیم و تربیت و آموزش، رصد و پایش اوضاع محیطی، رقبا و تحولات جهانی تعلیم و تربیت و آموزش با رویکرد نیاز محوری، مزیت‌محوری و آینده‌پژوهی؛ روزآمدسازی اسناد حوزه تعلیم و تربیت و آموزش، طراحی و اصلاح ساختارها و فرآیندهای نظام تعلیم و تربیت به‌منظور تحقق سیاست‌های کلی در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش ابلاغی رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سایر اسناد و سیاست‌های کلان این حوزه از اهم وظایف و مأموریت‌های جنابعالی است.
همچنین با استناد به مصوبه جلسه اول ستاد تعلیم و تربیت؛ جنابعالی با حفظ سمت به‌عنوان «سخنگوی ستاد تعلیم و تربیت» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از حضرت حق‌تعالی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبریمدظله العالی در انجام مسئولیت‌های فوق، موفق و مؤید باشید.

گفتنی است دکتر حسینی پیش‌تر معاون شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی، دبیر کمیسیون تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت بیش از یک دهه بوده است.