کد خبر: 5254| تاریخ انتشار: جـمـعــه ، ۸ شهریور سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۰:۳۰:۰ | تعداد بازدید: ۶۸۵۴

دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی از خدمات آیت الله اختری در دوران مسئولیت وی در مجمع جهانی اهل بیت(ع) تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی مشروح این پیام به شرح ذیل است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد حسن اختری (دامت تائیداته)
سلام علیکم و رحمت الله
هم اکنون که پس از دوره‌ای پرافتخار از خدمت در مجمع جهانی اهل بیت (ع) این سنگر مقدس را به خدمتگذاری دیگر واگذار کرده‌اید؛ لازم است از خدمات مخلصانه شما در مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سایر مناصب خدمت شما به نظام اسلامی قدردانی کنم.
سال‌های حساس سفارت شما در کشور سوریه به عنوان خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و نقش چشمگیر شما در تقویت حزب‌الله لبنان بدون تردید نقطه‌ای درخشان در کارنامه خدمت شما خواهد بود.
در سنگر مجمع جهانی اهل بیت (ع) نیز مدیریت عالمانه شما و درک حساسیت خدمت در این نهاد مقدس که به نام اهل بیت بزرگوار (ع) مزین و متبرک است، را می‌توان یکی از دوران‌های رشد کیفی و کمی این نهاد مقدس دانست.
برگزاری منظم نشست‌های غنی و پربار علمی به منظور تبیین هر چه بهتر ابعاد شخصیتی اهل بیت (ع) و ارتباط موثر و مفید با همه محبان این خاندان عزیز، بدون شک سرمایه‌ای غنی برای مجمع جهانی اهل بیت (ع) خواهد بود.
در عرصه آموزش هم خدمات جنابعالی در تقویت کیفی و کمّی دانشگاه اهل بیت (ع) و جذب و آموزش علاقمندان به معارف اسلامی، ان‌شاءلله باقیات الصالحات جاری شما خواهد بود.
مجددا از زحمات شما قدردانی کرده و ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت؛ دوام توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سعیدرضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7