کد خبر: 4857| تاریخ انتشار: جـمـعــه ، ۴ مرداد سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۸:۴۷:۰ | تعداد بازدید: ۶۸۸۴

امام جمعه میبد گفت: مسوولان جمهوری اسلامی باید با منطق، در برابر زورگویی دشمن ایستادگی کنند.
 آیت الله علیرضا اعرافی امام جمعه میبد در ادامه با اشاره به اسقاط پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به ذهن کسی هم نمی‌آمد که جمهوری اسلامی با ابزارهای پیشرفته، پهپاد فوق مدرن آمریکا را ساقط نماید و از سوی دیگر نفتکش انگلیسی را علی‌رغم اسکورت دو ناو امریکایی توقیف کند.
رییس حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: این عزت اسلام و افتخار نظام جمهوری ایران است، چرا که ما در عصر قاجار و پهلوی تحقیر می‌شدیم، اما امروز در کنار رهبری و نیروهای مسلح به این قدرت دست یافته‌ایم.
عضو فقهای شورای نگهبان با ذکر این مطلب که مسوولان نباید در برابر جسارت دشمن کم بیاورند، تصریح کرد: مسوولان جمهوری اسلامی باید با منطق، در برابر زورگویی دشمن ایستادگی کنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه منطق و گفتمان جمهوری اسلامی ورق را برگردانده و تحرکات بزرگ جهانی در حال رخ نمودن است، تصریح کرد: ایران اسلامی در جهان خواهد درخشید و آینده از آن ملت رشید ایران است. دشمنان نیز در همه عرصه‌ها به عقب خواهند رفت.
امام‌جمعه میبد خاطرنشان ساخت: روزگاری هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که اسراییل که متکی بر قدررت‌های جهانی است، مانند امروز در محاصره حلقه‌های استوار مقاومت قرار گیرد. امروز اسرائیل علی‌رغم همه عربده‌کشی‌ها در‌ محاصره حزب‌الله و جریان مقاومت است و طعم تلخ شکست را می‌چشد.
وی تصریح کرد: داعش نیز که دست‌پرورده‌ی امریکایی‌هاست با قدرت جریان مقاومت اسلامی شکست خورد، امروز شکل‌گیری جبهه مقاومت را فراتر از مرزهای ایران در کشورهای مختلف از جمله عراق و یمن شاهدیم و جبهه فلسطین نیز منطق انقلاب اسلامی را بیش از پیش فهمیده‌ است.
منبع: خبرگزاری موج

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7