کد خبر: 18818| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۲۰ آبان سال ۱۴۰۰ | ساعت ۹:۳۵:۰ | تعداد بازدید: ۱۸۵۲

دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی دکتر کریم زاهدی را به عنوان معاون نظارت و ارزیابی ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این حکم انتصاب آمده است؛
با اعتماد به فضل الهی و با عنایت به تجارب علمی و اجرایی جناب‌عالی در حوزه علم و فناوری و بنا به پيشنهاد قائم مقام و دبیر ستاد علم و فناوری، به موجب اين حكم شما را به مدت سه سال به عنوان «معاون نظارت و ارزیابی ستاد علم و فناوری» دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب مي‌نمایم.
نظارت و راهبری اجرای اسناد ملی توسعه علم و فناوری و سیاست‌های اجرایی و ارزیابی پیشرفت آن‌ها؛ ارزیابی وضع موجود علم و فناوری براساس آخرین شاخص‌ها و نظارت بر اجرای نقشه جامع علمی کشور در راستای تحقق سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم(مدظله العالی)، نقشه جامع علمی کشور و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از اهم وظایف و مأموریت‌های جناب‌عالی می‌باشد.
اميد است با استعانت از حضرت حق تعالی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در انجام مسئولیت‌های فوق، موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر سیدحسن قدسی‌پور معاون سابق نظارت و ارزیابی ستاد علم و فناوری، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7