کد خبر: 10670| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۰ فروردین سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۷:۵۳:۰ | تعداد بازدید: ۲۵۰۵

دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را پاسداران عزیز و جانبازان سرافراز تبریک گفت.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تقارن زیبا و با معنای میلاد مسعود حضرت سیدالشهداء حسین بن علی (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) که به زیبایی روز پاسدار و روز جانباز نام گرفته است را صمیمانه و خاضعانه به همه پاسداران عزیز و جانبازان سرفراز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
پاسداران عزیز که در صف مقدم دفاع از عزت ایران اسلامی هستند، در طول این چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که در  تمام عرصه‌ها و سنگرها پشتوانه اصلی امنیت و ایمنی ایران اسلامی هستند. باید اذعان داشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صرفا یک نیروی نظامی تامین کنند سلامت و امنیت جامعه در مقابل تهاجم دشمنان مردم و ملت های مظلوم منطقه و جهان نیست، سپاه و نیروهای فداکار مدافع اسلام پشتوانه استقرار نظام اسلامی و دست یافتن به تمدن نوین اسلامی و یار و یاور ملت شریف ایران در همه مشکلات و تنگناهای زندگی اعم از حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادت مدیریت شده مثل جنگ و یا شرایط حاد مثل فراگیری ویروس کرونا هستند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نهاد انقلاب و حمایت از صلح و آرامش ملت شریف ایران هستند.
جانبازان بزرگوار نیز نشان عمق این ایثار و از خود گذشتگی و نماد جوانمردی و وفاداری به اسلام و ایران هستند و حقی بزرگ بر گردن همه ملت شریف ایران دارند و خوشبختانه دولت و مردم عزیز ما  قدرشناس زحمات و مجاهدات های الهی آنها هستند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پاسدار شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و عرض ارادت به همه جانبازان عزیز به ویژه رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی؛ دوام توفیقات الهی برای همه پاسداران و جانبازان را مسئلت دارم.
سعیدرضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7