کد خبر: 10565| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ | ساعت ۹:۳:۰ | تعداد بازدید: ۲۲۲۰

دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی از معلمان مدارس و اساتید دانشگاه ها که در روزهایی که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگاه داشته اند تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی مشروح این پیام به شرح ذیل است:
علم مهم‌ترین ابزار پیشرفت و اقتدار ملّی است
مقام معظم رهبری مدظله العالی
تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، موجب نشد تا تعلیم و تعلم در ایران عزیز تعطیل شود و استمرار جریان مبارک علم‌آموزی در کشور، مرهون فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز و بزرگوار است.
درود بر معلمان و استادان گرامی که در روزهای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها دلسوزانه و مشفقانه و با گذشت از اوقات فراغت خود چراغ تعلیم و تعلم را روشن نگاه داشتند و بدون شک ملت قدرشناس ایران، این تلاش‌ها را با دیده سپاس و احترام می‌نگرد و قدردان معلمان و اساتیدی است که با احساس مسئولیت نگذاشتند چرخه علم‌آموزی کم فروغ شود.
این تلاش موفقیت آمیز از آنجا ناشی می‌شود که ریشه همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در استمرار جریان تعلیم و تعلم و حل مسائل اساسی کشور و معلمین و اساتید توانمند، متخصص، مومن، مسئولیت پذیر و دلسوز است که به صورت خستگی ناپذیر صحنه دانش پروری را شاداب و شکوفا می کنند.
جامعه علمی کشور از هوش و خلاقیت همراه با سازگاری اندیشمندانه با شرایط متفاوت برخوردار است و به خوبی آزمون خود را در بهره گیری از عقلانیت سیستمی و استفاده مفید از فنآوری های جدید با موفقیت به ثمر رساندند. همین جا لازم می دانم از سرکار خانم شهیمه صفایی معلم بزرگوار گیلانی که در سن 67 سالگی صمیمانه و بدون هیچ تکلفی در سنگر آموزش ادای وظیف می‌کنند و از امکانات فنآوری های جدید به خوبی و موثر استفاده می کنند، تشکر خاص داشته باشم.
همچنین از تلاش های مدبرانه وزیر محترم آموزش و پرورش، جناب آقای حاجی میرزایی، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر غلامی و وزیر محترم و خستگی ناپذیر بهداشت و درمان، آقای دکتر نمکی و جناب آقای دکتر ستاری معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری تشکر و قدردانی ویژه دارم و از خدای سبحان برای همه کارگزاران علم و دانش سالی سراسر نعمت و رحمت همراه با سلامتی و موفقیت را آرزومندم.
بطور حتم با توان بالا و والای متخصصین کشور عزیزمان شاهد ایرانی به مراتب قدرتمندتر از گذشته خواهیم بود.

سعید رضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7