کد خبر: 20628| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۶:۱۱:۰ | تعداد بازدید: ۱۱۶۹

دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی حکمی دکتر امیرحسین بانکی‌پور فرد را به‌عنوان «قائم مقام و دبیر ستاد فرهنگ» دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.وی همچنین از زحمات آقای محمد آقاسی در طی تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این حکم انتصاب آمده است:
 


جناب آقای دکتر امیرحسین بانکی‌پور فرد

با اعتماد به فضل الهی و نظر به تجارب ارزنده و تعهد دینی و انقلابی جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال به عنوان «قائم مقام و دبیر ستاد فرهنگ» منصوب می‌نمایم.
با توجه به وظایف خطیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت کلان در عرصه فرهنگ کشور و لزوم تحقق و اجرایی‌سازی کامل سیاست‌ها و مصوبات شورای عالی در حوزه فرهنگ، انتظار می‌رود تحقق وظایف زیر مورد اهتمام جدی قرار گیرد:
طراحی سازوکارهای مورد نیاز برای تقویت فرآیندهای خط‌مشی‌گذاری، راهبری اجرا و نظارت و ارزیابی در حوزه فرهنگ، برگزاری جلسات ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور و پیگیری اجرای مصوبات آن، بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای مختلف حوزه فرهنگ در ارتقاء وضعیت فرهنگی کشور، تمهید و تقویت هماهنگی‌های موردنیاز واحدهای ذیل ستاد و نیز سایر بخش‌های دبیرخانه، و...
بدیهی است ستاد فرهنگ، نقش هماهنگ‌کننده شوراها و کمیسیون‌های تخصصی مربوطه را برعهده خواهد داشت.
امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، ضمن همکاری و هماهنگی همه‌جانبه با نیروهای متخصص دبیرخانه، با همتی بلند و تلاش بی‌وقفه در انجام مسئولیت‌های محوله، موفق و مؤید باشید.



گفتنی است در این مراسم، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، از خدمات و تلاش‌های آقای محمد آقاسی دبیر سابق ستاد فرهنگ، در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7