کد خبر: 14618| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۲۹ شهریور سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۸:۶:۰ | تعداد بازدید: ۱۸۱۶

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ما با همکاری دستگاه‌های اجرایی مصمم به اجرای دقیق تمام برنامه‌های مرتبط با امور زنان سرپرست خانوار هستیم و در این مورد ضمن حفظ تعامل خود با مجلس، گزارشات اجرای این طرح را به نمایندگان ارائه خواهیم کرد.
دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: دولت دوازدهم براساس تکلیف قانونی خود در بحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شورای هماهنگی را تشکیل داد.
وی ادامه داد: شورای هماهنگی با فعالیت بسیار برنامه اقدام و عمل زنان سرپرست خانوار را تنظیم و در هیئت دولت به تصویب رساند و طبق این مصوبه اختیارات اجرای این برنامه به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و شورای هماهنگی ارائه شد.
ابتکار تاکید کرد: حاصل اجرای این برنامه طراحی چند الگوسازی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حاشیه شهرها، مشاغل خانگی و ... بوده و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم یک پورتال جامع زنان سرپرست خانوار را رونمایی و فعال کرده است.
تولید ماسک و شیلد در کارگاه‌های زنان سرپرست
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: ما با همکاری دستگاه‌های اجرایی مصمم به اجرای دقیق تمام برنامه‌های مرتبط با امور زنان سرپرست خانوار هستیم و حتما در این مورد ضمن حفظ تعامل خود با مجلس، گزارشات اجرای این طرح را به نمایندگان ارائه خواهیم کرد.
وی همچنین با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: جهت‌گیری تولیدات در کارگاه‌های حمایتی از مشاغل زنان سرپرست خانوار در شرایط کنونی به سمت تولیدات محصولاتی مانند ماسک، باند و شیلد رفته است و تلاش کردیم به این وسیله از این مشاغل حمایت لازم را انجام دهیم.
 

منبع:خانه ملت

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7