کد خبر: 4979| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۳ مرداد سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۷:۸:۰ | تعداد بازدید: ۶۴۳۸

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ، اقدامات وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان را ستایش کرد و اظهار داشت: این وزارتخانه گام مهمی را برای ازدواج ساده و مهربانی مفصل برداشتند .
دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در همایش روز ملی ازدواج که صبح امروز در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد ، اظهار داشت : از اقدام خیلی ارزنده وزارت ورزش و جوانان و دکتر سلطانی فر و همکارانشان در حوزه جوانان و اجرایی کردن سیاست های دولت در این حوزه به ویژه در موضوع بسیار مهم ازدواج آسان و مهربانی مفصل تقدیر و تشکر می کنم.
دکتر ابتکار ادامه داد: ازدواج ، سلامت آحاد جامعه را به دنبال دارد و سلامت کلان و اجتماعی را باید در گرو ازدواج و تشکیل خانواده بدانیم .
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به سخن گهربار رسول مهربانی اسلام(ص) خطاب به حضرت(ع) و حضرت فاطمه (س) فرمودند: خدایا دل‌هایشان را به هم نزدیک و مهربان کن و نسل آنها را مبارک گردان و کارهای آنها را آسان کن .
دکتر معصومه ابتکار در ادامه تصریح کرد: ما باید با دانش روز ، تجربیات جامعه خودمان و نکاتی از تجارب جهانی، فرصت هایی برای ازدواج و انتخاب های خوب به وجود آوریم و کرامت انسان ها را که خدا به آنها بخشیده ، حفظ کنیم .
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور تاکید کرد : باید جامعه را برای انتخاب های خوب آماده کنیم و این انتخاب باید به دور از فشار و خشونت و واگرایی اجتماعی باشد .
ابتکار برنامه ریزی برای ازدواج ساده را مهم بر شمرد و تلاش برای انتخاب خوب را زمینه ای برای رسیدن به ازدواج آسان دانست. .
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ادامه به گزارشی از اقدامات این معاونت در حوزه خانواده پرداخت و تشکیل ستاد ملی زن و خانواده با ریاست دکتر روحانی را یکی از اقدامات این معاونت دانست .
دکتر ابتکار در بخشی از سخنانش نیز به اهمیت موضوع مشاوره قبل از ازدواج اشاره کرد و آن را از ارکان تشکیل خانواده و استحکام آن دانست.
پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7