کد خبر: 6487| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۲:۴۷:۰ | تعداد بازدید: ۶۴۱۳

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در نشست بانوان فرهیخته استان یزد گفت: ایجاد جو ناامیدی از آینده با جنگ‌روانی و القاء شبهات جزو برنامه‌های اصلی دشمنان در برهه کنونی علیه نظام، انقلاب اسلامی و مردم است.
معصومه ابتکار در نشست بانوان فرهیخته استان یزد افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به ناامید کردن مردم، خانواده‌ها و جوانان دل بسته‌اند ولی با هوشیاری و برنامه‌هایی که نظام و  دولت دارد آنها در اهداف خود متحمل شکست می‌شوند.
وی ادامه داد: هرچند دولت  و کشور بخاطر تحریم‌های دشمنان در شرایط سختی به سر می‌برد و خیال می‌کنند می‌توانند موجب ناامیدی مردم شوند ولی به حول و قوه الهی و با همکاری و همدلی ملت و جوانان، ایران به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد
معاون رییس جمهوری تاکید کرد: آمریکایی‌ها خیال می‌کنند با برخی فشارها، تحریم‌ها و تهدید می‌توانند ملت و دولت ما را تسلیم اهداف خود کنند ولی به رغم همه مسائل، مسئولان به وظایف خود عمل می‌کنند و کشور به دنبال توسعه و عزت است.
ابتکار گفت: دولت با همه وجود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها زمینه خدمت به مردم و خانواده‌ها را در قالب  برنامه‌های مختلف در دستور کار خود قرار داده و زمینه مشارکت همگان را در عرصه فراهم کرده است .
وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان به خصوص دختران و زنان  سرپرست خانوار روستایی جزو برنامه‌های اصلی و محوری دولت است که در این راستا کارهای بزرگی در سطح کشور انجام شده و ادامه دارد.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد که جزو سرمایه‌های مهم اجتماعی کشور هستند جزو اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید است.
ابتکار با بیان اینکه تدوین سند ارتقای وضعیت زنان در بخش‌های مختلف در سطح کشور با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانوان از دیگر اقدام‌هایی است که انجام شده است یادآور شد: اجرای طرح ملی گفت و گوی خانواده و برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس جزو برنامه‌های محوری است که برگزار می‌شود.
ابتکار  تصریح کرد: هم اکنون در ۳۲۰۰ مدرسه در کشور این طرح با همکاری فرهنگیان و همراهی سایر تشکل‌ها اجرایی شده است.
بازدید از مراکز تخصصی حقوق کودک و کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان کشور (باغچه ذهن)، شرکت در همایش ملی بانوی آب، شرکت در نشست بانوان فرهیخته ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، افتتاح مرکز صنایع  دستی  و دیدار با خانواده شهیدان ذاکری نژاد از جمله برنامه‌های سفر یک روزه خانم ابتکار به استان یزد بود.
منبع: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7