کد خبر:4235   تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، 23 اردیبهشت سال 1398 ساعت 14:53:0

دکتر محمد خوانساری معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شد

طی حکمی از سوی دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمد خوانساری به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه این شورا منصوب شد.


به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر سعیدرضا عاملی در حکم خود آورده است:
جناب آقای دکتر محمد خوانساری
با اعتماد به فضل الهی و نظر به شایستگی، تعهد دینی و انقلابی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه‌های پژوهش و فناوری اطلاعات، به موجب این حکم شما را به مدت 3 سال به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات منصوب می‌نمایم.
تدوین، ابلاغ و نظارت بر اجرای برنامه واحدهای دبیرخانه، استقرار نظام تخصیص اعتبارات، ساماندهی نیروی انسانی دبیرخانه شورای عالی، ساماندهی ساختار و تشکیلات دبیرخانه شورای عالی و ایجاد فضای یکپارچه اطلاعات و آمار حوزه فرهنگ و علم و فناوری در کشور از اهم وظایف جنابعالی است.
امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، همتی بلند و تلاش بی‌وقفه در انجام امور و مسئولیت‌های محوله موفق باشید.».
گفتنی است دکتر محمد خوانساری عضو هیات علمی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف هستند که تاکنون در سمت‌هایی چون ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) و ریاست مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران به خدمت مشغول بوده‌اند. ایشان دارای تألیفات متعدد در حوزه فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر اعم از کتاب و مقالات علمی هستند که در مجلات  وکنفرانسهای معتبر به چاپ رسیده است.