کد خبر: 18583| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۵ مهر سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۰:۳۴:۰ | تعداد بازدید: ۹۴۳

سومین همایش بین المللی صلح و حل منازعه در روزهای 26 تا 28 مهرماه 1400 در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سومین همایش بین المللی صلح و حل منازعه در روزهای 26 تا 28 مهرماه 1400 در دانشگاه تهران و به صورت برخط و زنده برگزار خواهد شد.
برگزاری سالانه همایش بین المللی مطالعات صلح و حل منازعه در دانشگاه تهران ساحتی برای تبادل نظر و طرح ایده های نو در باب مطالعات صلح و فنون و مهارت‌های حل منازعه است. این همایش درصدد فراهم سازیِ بستری است تا صاحب نظران و دغدغه مندانِ این حوزه با رویکردهای مختلف دینی، اخلاقی، روانشناختی، جامعه شناختی، هنر، رسانه، حقوق بشر، محیط زیست و... دانسته‌ها و تجارب خود را به اشتراک بگذارند و به هم ­افزایی بپردازند.
بنابراین، مقالات نوآورانه با چارچوب‌های نظری و روش شناسی گوناگون و با رویکرد کاربردی و حل مسأله، فرصت طرح در همایش حاضر را خواهند داشت.
سومین همایش بین المللی صلح و حل منازعه با سخنرانی دهها تن از استادان و نویسندگان و پژوهشگران داخلی و خارجی در روزهای 26 تا 28 مهر ماه 1400 برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است که دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین دکتر رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از سخنرانان مراسم افتتاحیه این همایش هستند.
این همایش به صورت برخط خواهد بود و به صورت زنده پخش می‌شود.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7