کد خبر: 22832| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۱۹ تیر سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۰:۰:۰ | تعداد بازدید: ۳۰۶

نشست تدوین برش استانی کرمان با حضور نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در برش­‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و مسئولین استانی کرمان در دفتر اداره کل  امور اجتماعی استانداری کرمان برگزار شد.
دکتر محمدرضا باقری نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در برش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در تاریخ 1402/2/10 در سفر به استان کرمان در نشست کارگروه اجتماعی که به‌منظور بررسی مسیر طی شده در استان در‌خصوص فرایند تدوین سند برش استانی و با حضور ادارات کل مسئول و فرمانداران شهرستان‌های استان برگزار گردید، حضور یافت.
در این نشست دکتر باقری ضمن تبیین آیین‌نامه تدوین و اجرای برش‌های استانی با‌توجه به ابلاغیه دبیرخانه به نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: شایسته است در کرمان جنوبی نیز شورای فرهنگ عمومی جیرفت به‌منظور جمع‌بندی و نهایی کردن برش استانی علاوه‌بر احصای مسائل و برنامه‌های شهرستان‌های تابعه نسبت به ارسال آنها به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان همت گمارد. ایشان در ادامه افزود: مجری علمی طرح باید ضمن تدوین سند منطبق بر دستورالعمل مربوطه، مشارکت دستگاه‌ها، شهرستان‌ها و فعالان مردمی در تدوین سند را بیش از پیش جلب کند.
بلند‌نظر فرماندار جیرفت نیز در این نشست ضمن بیان برنامه‌های فرهنگی گفت: برای کاهش جرایم و توانمند‌سازی جوامع، باید مسائل اجتماعی را به اشتراک بگذاریم.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7