کد خبر: 22747| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۱۰ تیر سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۲:۲۸:۰ | تعداد بازدید: ۴۲۹

نشست تدوین برش استانی ایلام با حضور نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در برش‌­های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و مسئولین استان ایلام، در محل دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمدرضا باقری نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در برش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور طی سفر به استان ایلام، در نشستی که با هدف توضیح و تشریح فرایند تدوین سند برش استانی و تبیین وظایف هر یک از دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی استان، که به‌دعوت اداره کل ارشاد اسلامی و دبیرخانه این شورا برگزار گردیده بود حضور یافت. 
در این نشست که با حضور امام جمعه و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر اجتماعی استانداری برگزار شد، ضمن مروری بر مراحل طی شده در تدوین سند برش استانی و بیان پیشرفت‌های خوب دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی، بر تنظیم برنامه فعالیت دستگاه‌ها و پیگیری تا اتمام مراحل تأکید شد.
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست، ضمن اعلام محور قرار گرفتن برش استانی در فصل هفتم از نقشه مهندسی فرهنگی کشور در دو سال گذشته، ایلام را جزء نخستین رتبه در بین 19 استان کشور در تدوین برش استانی دانست که از دیماه سال گذشته کار تدوین آن آغاز شده است.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام نیز ضمن بیان اقدامات مناسب فرهنگی صورت گرفته در استان خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی استان باید در چارچوب تعیین شده شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گیرد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7