کد خبر: 22140| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۱ | ساعت ۹:۹:۰ | تعداد بازدید: ۳۴۳

افشارچی گفت: عملکرد دستگاه های فرهنگی در سال آینده براساس شاخص های برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی ارزیابی می شود و با اجرای این سند، فعالیت های فرهنگی متمرکز و اثرگذارتر خواهد شد.
محسن افشارچی، استاندارد زنجان، امروز در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امیدواریم با همراهی مردم از زوایای جنگ ترکیبی با سربلندی بیرون بیاییم.
 
وی با بیان اینکه نقشه مهندسی فرهنگی در استان به خوبی مطالعه و بررسی شد، گفت: کار مطالعاتی و کارشناسی به مدت یک سال به صورت دقیق انجام شد و با ابلاغ این نقشه دستگاه ها کار خود را آغاز می کنند.
 
استاندار زنجان با یادآوری اینکه با تعدد دستگاه های فرهنگی، تمرکزی در فعالیت های فرهنگی نبود، گفت: با پذیرش این سند، اجرای فعالیت های فرهنگی براساس برش استانی این سند خواهد بود.
 
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی به نقل از شبستان، افشارچی ادامه داد: عملکرد دستگاه های فرهنگی در سال آینده براساس شاخص های نقشه مهندسی فرهنگی خواهد بود و ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها نیز مورد تاکید است.
 
وی در زمینه حجاب و عفاف و اجرای طرح زیست عفیفانه نیز گفت: استان زنجان در حوزه حکمرانی به موضوع از طریق اغناسازی در دبیرستان ها و دانشگاه ها ورود کرده است.
 
این مسئول ادامه داد: متاسفانه از ابتدا به موضوع حجاب به عنوان مقوله شخصی نگاه شده است در حالیکه حجاب یک پدیده اجتماعی است و آرامش خانواده با رعایت حجاب در جامعه تامین می شود.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7