کد خبر: 5320| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱۳ شهریور سال ۱۳۹۸ | ساعت ۸:۳۲:۰ | تعداد بازدید: ۶۶۰۳

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب وزرای جدید وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را تبریک گفت.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب مهندس حاجی میرزایی وزیر جدید آموزش و پرورش و مهندس مونسان وزیر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به ایشان تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح ذیل است: 

جناب آقای مهندس حاجی‌میرزایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم
حُسن اعتماد رئیس جمهور محترم و نمایندگان محترم ملت به جنابعالی و رای اعتماد به عنوان وزیر آموزش و پرورش را صمیمانه تبریک عرض می کنم.
حضور جنابعالی در مدیریت نهاد مهم و حساس آموزش و پرورش فرضت مغتنم و ارزشمند است که به حول و قوه الهی می‌تواند موجب جهش و پیشرفت روزافزون این نهاد در مسیر تحقق سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.
انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر آموزش و پرورش و همچنین عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی را تبریک گفته و دوام توفیقات الهی در خدمت به نظام مقدس جمهوری را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.
سعیدرضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی



جناب آقای مهندس مونسان
وزیر محترم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

سلام علیکم
حُسن اعتماد رئیس جمهور محترم و نمایندگان ملت و رای اعتماد به شما عنوان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
حوزه مهم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مدیریت راهبردی حوزه فرهنگ نقش مهم و به‌سزایی دارد و در سند نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان سند اصلی و بالادستی حوزه فرهنگ، جایگاه مهمی به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اختصاص پیدا کرده است.
مجددا انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را تبریک عرض کرده و دوام توفیقات الهی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.

سعیدرضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7