کد خبر: 24133| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۲۸ دی سال ۱۴۰۲ | ساعت ۹:۵:۰ | تعداد بازدید: ۲۸۵

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از ویژگی‌های صنعت کفش ایران حضور پردامنه و اثرگذار شرکت‌های دانش بنیان و اتکای آن‌ها بر فناوری و تکنولوژی‌های روز است.
حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه عصر پنجشنبه در حاشیه سومین روز از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم حکمرانی در هر عرصه‌ای از جمله در صنعت کفش تصدی‌گری درست و صحیح است، گفت: نمایشگاه تخصصی کفش در قم به یک فناوری مهم صنعتی رسیده و به یکی از بسترهای اصلی در معرفی این مصول ارزشمند تبدیل شده است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های صنعت کفش ایران حضور پردامنه و اثرگذار شرکت‌های دانش‌بنیان و اتکای آن‌ها بر فناوری و تکنولوژی‌های روز است.
وی تقاضامحور بودن را از ویژگی‌های مهم نمایشگاه تخصصی کفش قم یاد کرد و گفت: محصولات و تولیداتی که در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته برای مردم همه کشورهای جهان دارای جذابیت است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در خلال برگزاری این نمایشگاه شاهد انتقال مستمر پیام‌های فرهنگی نیز هستیم که این تجربه‌ها به‌عنوان یک فناوری نرم، در برگزاری سایر نمایشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7