کد خبر:24133   تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، 28 دی سال 1402 ساعت 9:5:0

اتکا به شرکت‌های دانش بنیان ویژگی مهم صنعت کفش است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از ویژگی‌های صنعت کفش ایران حضور پردامنه و اثرگذار شرکت‌های دانش بنیان و اتکای آن‌ها بر فناوری و تکنولوژی‌های روز است.


حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه عصر پنجشنبه در حاشیه سومین روز از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم حکمرانی در هر عرصه‌ای از جمله در صنعت کفش تصدی‌گری درست و صحیح است، گفت: نمایشگاه تخصصی کفش در قم به یک فناوری مهم صنعتی رسیده و به یکی از بسترهای اصلی در معرفی این مصول ارزشمند تبدیل شده است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های صنعت کفش ایران حضور پردامنه و اثرگذار شرکت‌های دانش‌بنیان و اتکای آن‌ها بر فناوری و تکنولوژی‌های روز است.
وی تقاضامحور بودن را از ویژگی‌های مهم نمایشگاه تخصصی کفش قم یاد کرد و گفت: محصولات و تولیداتی که در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته برای مردم همه کشورهای جهان دارای جذابیت است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در خلال برگزاری این نمایشگاه شاهد انتقال مستمر پیام‌های فرهنگی نیز هستیم که این تجربه‌ها به‌عنوان یک فناوری نرم، در برگزاری سایر نمایشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.