کد خبر: 21516| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۹ آبان سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۲:۵:۰ | تعداد بازدید: ۱۰۵۰

دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور حکمی دکتر سیدجلال موسوی را به عنوان معاون نظارت و راهبری ستاد تعلیم و تربیت منصوب کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای دکتر سید جلال موسوی

با اعتماد به فضل الهی و نظر به شایستگی علمی و تعهد دینی و انقلابی جنابعالی در حوزه تعلیم و تربیت و بنا به پیشنهاد  قائم‌مقام و دبیر ستاد تعلیم و تربیت، به‌موجب این حکم شما را به مدت سه سال به‌عنوان «معاون نظارت و راهبری ستاد تعلیم و تربیت» منصوب می‌نمایم.
نظارت و راهبری اسناد ملی حوزه تعلیم و تربیت و آموزش؛ ارزیابی پیشرفت سیاست‌های اجرایی؛ رصد و پایش وضع موجود حوزه تعلیم و تربیت و آموزش بر اساس آخرین شاخص‌ها با رویکرد نیاز محوری، مزیت‌محوری و آینده‌پژوهی به‌منظور تحقق سیاست‌های کلی در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش ابلاغی رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سایر اسناد و سیاست‌های کلان این حوزه از اهم وظایف و مأموریت‌های جنابعالی است.
امید است با استعانت از حضرت حق‌تعالی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبریمدظله العالی در انجام مسئولیت‌های فوق، موفق و مؤید باشید.

گفتنی است دکتر موسوی فارغ‌التحصیل دکتری علوم تربیتی از دانشگاه تهران است که پیش از این مدیرکل دفتر تدوین سیاست‌های آموزش و پژوهش و مدیر گروه علمی و آموزشی معاونت پژوهشی در شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7