کد خبر: 17689| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۱۷ تیر سال ۱۴۰۰ | ساعت ۲۱:۴۹:۰ | تعداد بازدید: ۷۸۶

در پی ارتحال عالم انقلابی آیت الله صادق رزاقی نماینده فقید ولی فقیه در دانشگاههای استان البرز، دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح ذیل است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
العلماء باقون مابقی الدهر
 
خبر ارتحال ملکوتی استاد فرهیخته و گرانقدر، عالم انقلابی و خطیب توانا حضرت آیت الله صادق رزاقی که عمری در خدمت به ترویج شعائر ائمه اطهار علیهم السلام و محبت و ارادت ورزی به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام گذرانده بود، موجب تأثر و تألم خاطر شد.
این استاد برجسته، اخلاق مدار و پرتلاش در دوران حیات پرثمرشان، افزون بر تلاش‌های صادقانه، متعهدانه و گره‌گشا در دانشگاه های کشور، خاصه نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان البرز و کرسی تدریس در دانشگاه خوارزمی، عالمی خدمتگزار و مردمی برای مردم شریف کرج بود.
اینجانب این مصیبت را به رهبر حکیم انقلاب اسلامی، مردم ولایی و انقلابی استان البرز، جامعه دانشگاهی، دوستان و همکاران و شاگردان ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و خانواده معززشان، صبر و شکیبایی، سلامتی و طول عمر با عزت و سعادت مسألت می‌نمایم.
سعیدرضا عاملی         
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7