کد خبر: 17490| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۰ | ساعت ۸:۱۳:۰ | تعداد بازدید: ۱۰۷۵

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان خبر داد.
اولین جلسه کمیته اجتماعی و زنان و خانواده اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی، تشکیل شد.
در این جلسه نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده، ضمن تشریح آیین نامه مرتبط با این طرح، ابراز داشت: هدف از تدوین این آیین نامه این است که مهمترین مسائل فرهنگی استان را مانند سایر استان های سراسر کشور، احصاء و با برنامه ریزی مناسب در کاهش و رفع آن ها توسط دستگاه های ذیربط، اقدام شد.
وی از اعضاء کمیته خواست بر اساس بندهای این آیین نامه به وظایف خود عمل نموده تا هر چه سریع تر مطابق برنامه زمانبندی مشخص شده، برنامه ها اجرایی شوند.
صداقت ضمن اشاره به لزوم مقابله و اجرای راهکارهای فرهنگی در برخورد با مسائل فرهنگی، بر هم افزایی تمامی دستگاه های عضو تاکید کرد و افزود: علاوه بر اعضای رسمی کارگروه که مدیران ادارات و سازمان های دولتی می باشند، یک نفر فرد متعهد و متخصص در مسائل و حوزه فرهنگی و یک سازمان مردم نهاد به انتخاب اعضاء، در انجام فعالیت ها و اهداف کمیته مشارکت خواهند داشت که با توجه به اینکه این افراد منتخب از دل جامعه و بین مردم مورد پذیرش و اعتماد هستند، قطعا در پیشبرد اهداف طرح، موثر خواهند بود.
مدیرکل امور زنان و خانواده از اعضا درخواست نمود: هر کدام پنج مسئله فرهنگی را که از نظر ایشان در اولویت قرار دارند را به کمیته ارسال نمایند تا پس از جمع بندی و نهایی شدن، در دستور کار کمیته جهت اجرا قرار گیرند.

منبع:راه ملت

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7