کد خبر: 15360| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۵ آذر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۰:۳۴:۰ | تعداد بازدید: ۲۳۵۱

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه هیچ دانشجویی در این دانشگاه به دلیل فعالیت سیاسی اخراج نشده و پرونده سیاسدی ندارد، گفت: سالیانه حدود ۴۰ تا ۵۰ دانشجو به دلیل مسایل آموزشی امکان تحصیل در دانشگاه را از دست می دهند.
دکتر حسین سلیمی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه محدودیتی برای فعالیت های دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی وجود ندارد، اظهار کرد: حدود ۹۰ درصد پرونده‌های دانشجویان این دانشگاه  مربوط به مسایل آموزشی و تقلب است حدود ۷ درصد این پرونده ها نیز به مسائل اخلاقی اعم از دعوا و اقدامات خلاف اخلاق مرتبط می شود که در دانشگاه اتفاق افتاده است.
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر این که هیچ پرونده سیاسی در کمیته انضباطی این دانشگاه وجود ندارد، گفت:برخی از پرونده های کمیته انضباطی دانشجویان نیز مرتبط به شکایت افراد از همدیگر است مثلا استادی از دانشجو و دانشجویی از کارمند و یا بلعکس شکایت می‌کند.
دکتر سلیمی خاطر نشان کرد:ضمن این که هر سال تعداد زیادی از دانشجویان مان به دلیل مسائل آموزشی اخراج می شوند و این افراد کسانی هستند که نمره لازم را در آموزش کسب نمی کنند که البته تعداد این دانشجویان نیز در دانشگاه علامه طباطبایی زیاد نیست.
وی اظهار کرد: فکر می کنم در سال حدود ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به دلیل این که نمره لازم را کسب نمی کنند یا مشروط می‌شوند و غیبت می‌کنند، مراجعه‌ای به دانشگاه ندارند. در نهایت شرایط حضور در دانشگاه را از دست می‌دهند.
رییس دانشگاه علامه طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل فعالیت های سیاسی هیچ دانشجویی اخراجی در دانشگاه علامه نداریم. ضمن اینکه پرونده ای هم در این زمینه در کمیته انضباطی وجود ندارد.

منبع:ایسنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7