کد خبر: 14276| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۶ مرداد سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۳:۴:۰ | تعداد بازدید: ۲۲۵۴

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: وظیفه همه ماست که از جایگاه عفاف و حجاب به عنوان هنجار‌های دینی، فرهنگی، معنوی و انقلابی صیانت کنیم.
آیت الله اعرافی در مراسم تکریم و معارفه رئیس ستاد اجیای امر به معروف و نهی از منکر میبد با تاکید بر نگاه جامع به این فریضه افزود: ناهنجاری‌هایی که به سلامت و امنیت جامعه لطمه می‌زند باید کنار زده شود.
وی صیانت از امنیت جامعه و هنجار‌های دینی را در گرو هم افزایی مسئولین همه دستگاه‌ها خواند و گفت: نیرو‌های انتظامی، سپاه و بسیج، دادستانی و دستگاه‌های امنیتی باید در این مساله کاملا هماهنگ عمل کنند.
اعرافی اظهار داشت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی، یادآوری احیای تمدن اصلی است که باید با نیرو و شبکه سازی مسائل دینی، فرهنگ سازی شود.
امام جمعه میبد توجیه خوب ضابطین ستاد از لحاظ اخلاقی، قانونی، دینی و شرعی و کادرسازی حداکثری از همه اصناف به ویژه روحانیون در پایگاه‌ها و مساجد را در شکل گیری فرهنگ عمومی ضروری دانست.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اختصاص 20 میلیون تومان به فعالیت‌های فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: حقوق شهروندی باید فعال شده و طرح عفاف و حجاب جامع نیز تهیه شود.
گفتنی است در این مراسم از حجت الاسلام جمال اسلامی قدردانی شد و عباسعلی دهقانی به عنوان رئیس جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میبد معرفی شد.

منبع:خبرگزاری حوزه

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7