دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: اگر معلم چند ساحتی نباشد، دانش آموزان نمی توانند از نظر ساحتهای مختلف تعلیم، تربیت و مهارت درک بالایی کسب کنند و معلم چندساحتی میتواند نیاز امروز دانش آموزان را برآورده سازد.
حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ر پاسخ به این سوال که در سند تحول بنیادین بر تک ساحتی بودن نقش معلمان تاکید شده است، بر این اساس توصیه شما به معلمان چیست؟ و آموزش و پرورش باید چه رویکردی را برای تحقق آن در نظر بگیرد؟، اظهار کرد: معلمان تمام دروس باید با ساحت های مختلف معلمی از جمله تعلیم، تربیت و مهارت آشنا شوند.
وی افزود: دانش آموزان نباید تنها با چند اصطلاح و الگوریتم و روش و جدول ضرب و معادله آشنا باشند، بلکه آموزش و کسب علم از تربیت عقلانی، اخلاقی، دینی و اجتماعی امری ضروری برای برقراری درست با جامعه است.
حجتالاسلام خسروپناه تصریح کرد: اگر، معلم چند ساحتی نباشد، دانش آموزان نمی توانند از نظر ساحتهای مختلف تعلیم، تربیت و مهارت درک بالایی کسب کنند و در واقع معلم چندساحتی میتواند نیاز امروز دانش آموزان را برآورده سازد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: معلمان خوبی در مدارس به تعلیم و تربیت دانش آموزان می پردازند و مدارس دوره های ضمن خدمت برای آنها برگزار می کنند؛ وظیفه مسئولان هم توجه بیشتر به آنهاست که در شورای عالی انقلاب فرهنگی باید سیاست هایی در راستای منافع عقلانی و صحیح آنها به تصویب برسانیم، امیدوار هستیم دولت با حمایت و پشتیبانی های لازم مسائل معیشتی معلمان را هر چه سریع تر حل کند.