کد خبر: 24370| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۲۶ بهمن سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۳:۸:۰ | تعداد بازدید: ۲۰۲

نشست فعالین جبهه مردمی استان هرمزگان با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان برگزار شد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در دیدار با فعالین جبهه مردمی بندرعباس اظهار کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی فقط به سند نویسی بسنده نمی‌کنیم، سند نویسی را تا ساحت عملیات دنبال می‌کنیم. مثلا در حوزه اسباب‌بازی ورود کردیم چراکه اقدامات برخی دستگاه‌ها داشت به تولید اسباب‌بازی ایرانی آسیب می‌زد، ما ورود کردیم حتی اعلام کردیم که از مسئول مربوطه شکایت می‌کنم بلافاصله جلوی واردات گرفته شد، قرار است سندی در این زمینه با حضور همه ذی‌نفعان نوشته شود تا نقشه راه واحد در حوزه اسباب‌بازی داشته باشیم.

وی افزود: مرکز رسانه و روابط عمومی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه اندازی کردیم که مرتب در حال اطلاع‌رسانی هستند، هیچ گاه تا این اندازه اطلاع‌رسانی مدنظر نبوده است، در این زمینه علی‌رغم افزایش فعالیت‌های شورا، روابط عمومی را ذیل حوزه ریاست خارج و آن را تبدیل به مرکزی مستقل کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: ارتباط با جبهه مردم یکی از راهبردهای جدید است، ذیل ستادهای چهارگانه میزهای تعریف کرده‌ایم، باید نخبگان طراح و ایده پرداز را شناسایی کنیم، درب شورای عالی انقلاب فرهنگی به سوی جبهه مردمی باز است.

استاد خسروپناه با بیان اینکه شورا را قرارگاهی اداره می‌کنیم در استان‌ها نیز باید چنین شود، بیان کرد: در ذیل نقشه مهندسی فرهنگی برش‌های استانی تدوین می‌شود، شورا در این زمینه می‌تواند نقش تسهیل‌گر داشته باشد تا نقشه در استان‌ها عملیاتی شود و در مشکلات احتمالی، موضوعات را از وزرا پیگیری کند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7