کد خبر: 23407| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۳ آبان سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۲:۵۳:۰ | تعداد بازدید: ۶۶۷

هفتمین جلسه کمیسیون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر موسوی معاون ستاد تعلیم و تربیت و با حضور برخی معاونین وزیر آموزش و پرورش و اعضای حقیقی و حقوقی کمیسیون، روز سه‌شنبه دوم آبان ماه در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این جلسه نصرتی دبیر میز  تحول امور پرورشی به ارائه پیشنهادات احصا شده در میز، پیرامون تحول در امور پرورشی و دکتر محبی رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، به ارائه مباحثی پیرامون نقشه راه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پرداخت.
احصای ۱۲ چالش اصلی و ۵۰ چالش فرعی  و ۱۵۰ راهکار در جهت حل و عبور از این چالش‌ها نتیجه برگزاری جلسات متعدد با اساتید امور پرورشی، تیم‌های کارشناسی معاونت پرورشی، مجموعه‌های مردمی فعال در عرصه پرورشی و بهره‌گیری از سامانه هم‌اندیشی شورا(با بیش از ۵۰۰ نظر ثبت شده) در موضوع تحول امور پرورشی توسط دبیر میز، عنوان شد.
دکتر محبی نیز،  نقشه راه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش را ماحصل جلسات متعدد و مشارکت بیش از ۳۰۰ مدیر مدرسه دانسته و به ارائه آن، در جلسه پرداخت.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین درخور دبیر کمیسیون تعلیم و تربیت ضمن تشکر از گردآوری و ارائه خوب و جامع مطالب، بررسی کامل و نقد این موضوعات توسط اعضای کمیسیون را نیازمند برگزاری جلسات متعدد دیگر دانست.
در انتها دکتر موسوی نیز ضمن تشکر از ارائه خوب دبیر و اعضای محترم، احکام تعدادی از مسئولین میزهای کمیسیون را اهدا کردند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7