کد خبر: 22203| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۰:۴۶:۰ | تعداد بازدید: ۴۵۷

حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، در مراسم آغاز به کار سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت و با فعالان قرآنی گفت‌وگو کرد.


به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، دوازدهم فروردین ماه، همزمان با  روز جمهوری اسلامی و دهمین روز از ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره)، فعالیت خود را آغاز کرد.
در این مراسم که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، جمعی از خادمان و پژوهشگران قرآنی هم حضور داشتند.
سید ابراهیم رئیسی، مهم‌ترین ماموریت دولت سیزدهم را عبور از دولت اسلامی به جامعه اسلامی دانست و افزود: توجه به قرآن کریم ‌و توسعه فرهنگ قرآنی، یکی از اهداف اصلی ما و موضوع حجاب و عفاف، از دغدغه‌های جدی افراد متدین جامعه است.
حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم با حضور در مراسم آغاز به کار نمایشگاه قران به بازدید از غرفه‌های مختلف و دیدار با حاضران در نمایشگاه ‌و فعالان قرآنی پرداخت.
"می‌خوانمت" شعار سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی است.
همچنین غرفه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، میزبان پژوهشگران دینی و علمی در سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۶ فروردین ماه برابر با بیست و چهارم ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد به شبستان مصلای امام خمینی(ره)، بین ستوان ۷۵ و ۸۱ مراجعه کنند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7