کد خبر: 23336| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۲۵ مهر سال ۱۴۰۲ | ساعت ۷:۱۴:۰ | تعداد بازدید: ۶۳۲

در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) بر استفاده از ظرفیت‌های علمی مراکز وابسته به آستان و شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید شد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی  انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب اسلامی صبح روز 24 مهر در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای تدوین سند ملی زیارت گفت: مقدمات تدوین این سند در بخش های مرتبط در آستان قدس رضوی در حال تدوین است. ظرفیت بزرگ و مهم آستان مقدس سید الکریم (ع) نیز می‌تواند در تدوین سند این همکاری داشته باشد. حضور افراد شاخص، که بعضا از استوانه‌های علمی کشور هستند در پژوهشکده و مراکز مرتبط با آستان سید الکریم(ع) نیز از ویژگی‌های است که می‌تواند در تعامل میان شورای عالی انقلاب فرهنگی و آستان مقدس سید الکریم(ع)  موثر باشد و شورا آمادگی دارد از ظرفیت‌های علمی و توانمندی‌های پژوهشی این مراکز به نحو مقتضی استفاده کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، با تأکید بر اهمیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته گفت: حضور عناصر علمی ارزشمند در پژوهشگاه، دانشگاه‌ها و مراکز علمی وابسته به آستان، آماده انجام تعاملات علمی با شورا هستند.

به گزارش محمد حسن نهاوندی
 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7