کد خبر: 23193| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۶ مهر سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۸:۳۶:۰ | تعداد بازدید: ۴۰۶

حجت‌الإسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه طی پیامی موفقیت‌های ورزشی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این موفقیت‌ها در ادامه بازی‌های آسیایی تداوم یابد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی متن این پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
موفقیت‌ ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های آسیایی «هانگژو» که حاصل تلاش دسته‌جمعی ورزشکاران، مربیان و مسئولین ورزش و به‌ویژه پشتکار قهرمانانه جوانان و سرمایه‌گذاری‌های کشور در پیشبرد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توجه به زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های موفق است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
درخشش سرو قامتان ایران اسلامی و کسب قهرمانی تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی برگ زرین دیگری بر افتخارات قهرمانان ایران اسلامی بوده و موجب سربلندی مردم ورزش دوست کشورمان شد، که افتخاری بزرگ و ارزشمند به شمار می‌آید.
بدون شک اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی و نوای طنین افکن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی، نشان از پشتکار، تلاش و مجاهدت جوانان این سرزمین برای فتح قله‌های افتخار و سرافرازی میهنمان است.
به سهم خود از ورزشکاران، مربیان و کادر فنی، کادر پزشکی و همه دست اندرکاران این افتخار آفرینی بزرگ به‌طور خاص وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرده و آرزو دارم این موفقیت‌ها در ادامه بازی‌های آسیایی تداوم یافته و همواره در همه عرصه‌های ورزشی، علمی و فرهنگی شاهد افتخار آفرینی جوانان این مرز و بوم باشیم.
 
عبدالحسین خسروپناه

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7