کد خبر: 22911| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱ مرداد سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۳:۵۲:۰ | تعداد بازدید: ۴۴۰

گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
در این گردهمایی اهم مطالب مربوط به حوزه فعالیت شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها، لزوم ارتقاء سطع فعالیت شورا و استفاده از همه ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی در استان لرستان و همچنین مشکلات فرهنگی و پیشنهادات ائمه جمعه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، به اخلاص مردم لرستان در عزاداری‌ها و خدمت‌گذاری در ایام محرم اشاره نمود و از زحمات ائمه جمعه در این مسیر تشکر کرد.
حجت الاسلام خسروپناه به وظایف شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: در استان‌ها دبیرخانه برعهده اداره کل ارشاد است، در اموری ساختار شورای فرهنگ عمومی کارآمد نیست و اشکالات ساختاری و فرایندی باید اصلاح شود. مجموعه نظرات ائمه جمعه در این خصوص اخذ شده و در این سفرها هم بررسی می‌کنیم و پیگیر اصلاح و کارآمدسازی آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی هستیم.
دبیر شورای عالی انقلاب گفت: طرح‌هایی که به شورا ارسال می‌شود باید با برش استانی ارتباط داشته باشد، و دستگاه متولی مصوبه، متعهد به اجرای آن می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امام جمعه استان لرستان در این گردهمایی با اشاره به برنامه‌های کلان فرهنگی در استان گفت: برنامه‌های فرهنگی دستگاهی  در این استان مورد توجه قرار گرفته است و کار کمی و کیفی در این زمینه انجام شد. ائمه جمعه متولی مطالبه‌گری اسناد بالادستی نیز هستتند.
وی افزود: استان لرستان از ثبات برخوردار است، هم امنیت خودش را حفظ کرده و هم در امنیت سایر استان‌ها تاثیر دارد و این جزو اولویت امور است.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7