کد خبر: 14601| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۶ شهریور سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۳:۹:۰ | تعداد بازدید: ۱۸۱۴

وزیر آموزش وپرورش در گفتگو با شبکه خبر از تعیین کمیسیونی ویژه جهت ارائه پیشنهاد‌هایی در مورد وحدت مدیریت؛ نظارت و کنترل محتوای آموزشی مهدکودک‌ها خبر داد.
محسن حاجی میرزایی در مورد نشست خود با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دو هفته قبل در اجلاس روسا و مدیران آموزش‌وپرورش، مقام معظم رهبری رهنمون‌هایی به آموزش‌وپرورش داشتند که این رهنمون‌ها در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرارگرفته است.
وی بابیان اینکه یکی از رهنمون‌های مقام معظم رهبری در مورد مهدکودک‌ها بود و این موضوع امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات موردبررسی قرار گرفت، گفت: دوره صفر تا 6 سالگی کودکان یکی از دوره‌های مهم زندگی و تربیت انسان است، در حال حاضر مهدکودک‌ها دارای انضباط خوبی نیستند. بنابراین مصوب قانونی داریم که تعیین محتوای آموزشی مهدکودک‌ها و مسئولیت شاخص‌های آموزشی و پرورشیاین دوره بر عهده آموزش‌وپرورش گذاشته شود. همچنین دولت تعیین شاخص‌های آموزشی‌وپرورشی و تعیین صلاحیت کادر مهدکودک‌ها بر عهده آموزش‌وپرورش باشد.
وزیر آموزش پرورش گفت: در نشست سه‌جانبه‌ای که با اعضای کمیسیون آموزش، سازمان بهزیستی و وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد، بر سر این موضوعات تفاهم کامل بر وحدت مدیریت؛ نظارت و کنترل محتوای آموزشی وجود داشت و مصوب شد تا کمیسیونی ویژه پیشنهادهای لازم را آماده کند.

منبع:مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7