کد خبر: 4992| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۱۴ مرداد سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۲:۳۳:۰ | تعداد بازدید: ۷۳۹۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با آیت الله جوادی آملی گفت: بنای کار ما در دانشگاه آزاد اسلامی این است که نگاه تحولی در حوزه تعلیم و تربیت داشته باشیم.
دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کردند.
دکتر طهرانچی با ابراز خرسندی از حضور در بیت آیت‌الله جوادی آملی و دیدار با ایشان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه اجتماعی تعلیم و تربیت است که بیش از یک میلیون و 200 هزار دانشجو، 700 مدرسه و در بیش از 520 نقطه کشور واحد و مرکز دانشگاهی دارد.
وی خاطرنشان کرد: بنای کار ما در دانشگاه آزاد اسلامی این است که با نگاهی که شما علم را تعریف کرده‌اید و آن را شرح خلقت عالم می‌دانید، نگاه تحولی در حوزه تعلیم و تربیت داشته باشیم. بر این اساس، برای حوزه علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه ویژه‌ای قائل شدیم و معاونت علوم انسانی و هنر را در کنار معاونت‌های علوم پزشکی و علوم، مهندسی و کشاورزی ایجاد کردیم که این معاونت وظیفه کارآمدسازی آموزش عالی را برعهده دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: با ایجاد معاونت علوم انسانی و هنر و دیگر معاونت‌های موضوعی در دانشگاه آزاد اسلامی، بحث تعالی علوم انسانی را پیگیری می‌کنیم تا متعالی‌سازی علوم و امیدبخشی به جوانان را در دستورکار قرار دهیم تا در شهرهای مختلف در زندگی مردم مؤثر بوده و در معاش و جنبه‌های روحانی آنها اثرگذار باشیم.
منبع: دانشگاه آزاد اسلامی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7