کد خبر: 25622| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۳۰ مرداد سال ۱۴۰۳ | ساعت ۱۶:۲۸:۰ | تعداد بازدید: ۱۸۱

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در محل فدراسیون جانبازان و توان‌یابان با ملی‌پوشان والیبال نشسته، پاراتیروکمان، پاراوزنه‌برداری، پارادوومیدانی و مسئولین فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در این نشست بر اجرای مصوبه سیاست‌ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش تأکید کرد و گفت: به طور حتم با هماهنگی فدراسیون جانبازان و توان‌یابان و شورای عالی انقلاب فرهنگی سند اجرایی این مصوبه تدوین و به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با دستور این سند اجرایی، شاهد توسعه بیشتر و کامل‌تر ورزش هم در بخش همگانی و هم بخش قهرمانی با افزایش تعاملات بین بخشی و مشارکت اجتماعی باشیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از دیدار با ملی‌پوشان پارالمپیکی گفت: امیدوارم این قهرمانان بتوانند نتایج بهتری نسبت به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کنند تا مردم ایران شاد شوند.

استاد خسروپناه تصریح کرد: قهرمانان مطالبات به‌حقی دارند و لازم است در شورای عالی انقلاب فرهنگی یک سند به صورت مستقل برای رسیدن به این دغدغه‌ها تدوین کنیم تا حقوق آنان ادا شود. مجلس شورای اسلامی و قوه مجربه نیز باید توجه ویژه‌ای به این قهرمانان داشته باشند زیرا این عزیزان قهرمانان امیدبخش هستند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: قهرمانان پارالمپیکی نماد امید هستند چراکه کارهایی انجام خواهند داد که افراد سالم نمی‌توانند آن را انجام دهند. ما باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی کاری کنیم که دغدغه این عزیزان برطرف شود.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7