کد خبر: 23176| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۴ مهر سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۳:۳۸:۰ | تعداد بازدید: ۴۳۸

اولین کمیته تهیه و تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشست تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، دکتر باقری معاون فرهنگی و مسئول بُرش‌های استانی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و اعضای کارگروه اجتماعی استان، در محل استانداری اصفهان برگزار شد.
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست بیان کرد: در برش‌های استانی مسایل اولویت‌دار فرهنگی و اجتماعی هر استان احصا شده و ذیل آن‌ها برنامه‌ها و پروژه‌های فرهنگی تعریف و از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بخش مردمی اجرا و نظارت می‌شود.
دکتر باقری در این نشست، سهم استان‌ها در نقشه مهندسی فرهنگی کشور از حیث تعیین و توزیع اعتبار تصویبی را متناسب با برنامه‌های پیشنهادی و حجم کار اجرا شده دانست وگفت: در صورتی که احساس شود مسایل اساسی انتخاب شده استان نیاز به بازبینی و دقت‌نظر بقیه دستگاه‌ها را هم دارد با توجه به اتمام مهلت تدوین سند، شایسته است این کار در اسرع وقت جمع‌بندی شود.
وی همچنین در این نشست ضمن تشریح آیین‌نامه تدوین و اجرای برش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور برای شرکت کنندگان، نظرات و پیشنهادات آنها را نیز در این زمینه دریافت کرد.
در انتهای این نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان نیز ضمن درخواست مهلت یک ماهه، قول مساعد جهت ادامه مسیر و احصای مسایل اساسی استان را داد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7