کد خبر: 9972| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۵ بهمن سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۸:۳۱:۰ | تعداد بازدید: ۳۰۷۷

جلسه ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه ها با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سالن فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
 جلسه ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه ها با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، دکتر نمکی وزیر بهداشت، دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در سالن فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور اعضا ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه ها برگزار شد، مصوب شد که تشکیل جلسات این ستاد حداقل هر سه ماه بصورت فصلی برگزار شود.
از دیگر مصوبات این جلسه، تشکیل اولین جلسه ستاد اقامه نماز دستگاه های عضو ظرف یک ماه آینده و تا پایان بهمن ماه بود.
همچنین مصوب شد تا کمیته کارشناسی ستاد اقامه نماز با حضور اعضای این کمیته و قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور ظرف یک ماه و تا پایان بهمن ماه تشکیل شود.
در این جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه روسای دستگاه های عضو این ستاد موظف به ابلاغ دستور برگزاری منظم جلسات ستاد اقامه نماز در دانشگاه ها مطابق با آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز شدند.
دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها موظف به ارائه گزارش عملکرد سه ماهه ستاد اقامه نماز و وضعیت نماز در دانشگاه ها پس از تائید رئیس دانشگاه به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز در دانشگاه شدند.
همچینین مصوب شد تا روسای دانشگاه های فرهنگیان، پیام نور، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه ای و نیز نماینده رئیس جمهور در امر نماز که از طرف دبیرخانه این ستاد پیشنهاد شده بودند به این ترکیب اضافه شوند.


منبع:روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7