کد خبر: 24532| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۶:۸:۰ | تعداد بازدید: ۳۳۵

جلسه هیئت اندیشه‌ورز ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در خراسان شمالی در روز سه شنبه مورخ 8 اسفند 1402 در تالار ملک الشعرای بهار به صورت حضوری و برخط برگزار گردید.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر سلیمی، معاون آموزشی و پژوهشی ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی که در جلسه هیئت اندیشه‌ورز به صورت ویدئو کنفرانس در این نشست با مشارکت روسای دانشگاه‌ها و زیرنظام‌های آموزش عالی استان خراسان شمالی حضور داشتند، ضمن تشریح تاریخچه شورای انقلاب فرهنگی اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی که مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان قرارگاه حکمرانی فرهنگ و دانش کشور لقب گرفته است، در دوران جدید از تصدی‌گری به سمت حکمرانی قرارگاهی حرکت می‌کند و در نظر دارد تا به طراحی زمین بازی، فعال‌سازی و یکسوسازی ظرفیت‌ها و بازیگران، قانونگذاری و توانمند‌سازی بازیگران این حوزه بپردازد. به همین دلیل هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی در استان‌های مختلف تشکیل شده است.
دکتر یحیی آبادی، معاون آموزشی دانشگاه بجنورد نیز به عنوان دبیر هیئت ضمن معرفی اعضا به تشریح آئین‌نامه هیئت اندیشه‌ورز پرداختند.
در ادامه دکتر شیخ زاده، رئیس دانشگاه بجنورد نیز به عنوان رئیس این هیئت ضمن تشکر بابت ایجاد امکان ارتباط بین موسسات آموزش عالی و شورای عالی انقلاب فرهنگی، در جهت نیل به اهداف هیئت اندیشه‌ورز با مدعوین جلسه به تبادل نظر پرداختند.
 

منبع:روابط عمومی دانشگاه بجنورد

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7