کد خبر: 24474| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۸ اسفند سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۳:۲۰:۰ | تعداد بازدید: ۲۷۸

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انتخابات یک عضویت اجتماعی است و کسی که حس عضویت اجتماعی دارد و به سرمایه بزرگ ایران توجه دارد، گریزناپذیر است که در انتخابات مشارکت فعال داشته باشد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی،  حجت الاسلام سعید رضا عاملی، رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ضرورت شرکت در انتخابات و مشارکت نخبگان در این زمینه افزود: انتخابات یک عضویت اجتماعی است و کسی که حس عضویت اجتماعی دارد و به سرمایه بزرگ ایران توجه دارد گریزناپذیر است که در انتخابات مشارکت فعال داشته باشد.
عاملی گفت: نخبگان کشور در این جهت تشویق کننده باشند.
وی افزود: متاسفانه در شرایط دشمنی در سطح جهانی قرار داریم که اگر با مشارکت کم مواجه شویم، این را حمل بر ضعف ایران می‌کنند.
رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: وامدار خون شهدا و تلاش و همت تلاشگرانی هستیم که در این سال‌ها خواب را بر خودشان کم کردند، سختی به خودشان دادند تا این عظمت و شکوه پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته و با عظمت باشد.
عاملی افزود: آن کسانی که به سرمایه اجتماعی ایران توجه دارند و آن کسانی که به سرمایه ملی ایران توجه دارند، قطع نظر از دین و مذهب و گرایش‌های سیاسی و قومی شان پای این وزن ملی باید بایستند و این قدرت را منعکس کنند.
وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛  یکی از معیار‌ها و محک‌های قدرت ایران انتخابات است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: هم ۲۲ بهمن و هم انتخابات یک امری است که علی رغم اینکه بعضی ممکن است گله‌مند باشند از برخی از اقدامات و شرایط اقتصادی که کشور دارد اما اتفاقا برای قدرت اقتصادی ایران هم باید به این میدان بیایند و رای بدهند.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7