کد خبر: 21666| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۲۱ آذر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۳:۷:۰ | تعداد بازدید: ۲۹۴

امام جمعه بوشهر از تصویب اجرای پیوست نگاری فرهنگی در استان خبر داد و گفت: برای این طرح اعتبارات لازم مصوب شده که در هر مرحله ۲.۵ میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تسلیت درگذشت مرحوم سردار رستم قاسمی ویژگی‌های این سردار در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: سردار رستم قاسمی منشاء خدمات بسیاری در عرصه دفاعی، ساختار صیانت از نظام و انقلاب اسلامی و حوزه سازندگی در وزارتخانه‌های نفت، راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیا در کارنامه خود دارد.
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی آسیب‌شناسی فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: فرهنگ پایگی و اساس آفرینش تمدن اسلامی و پایدار است.
امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دشمن فرهنگ جامعه را هدف قرار داده است تصریح کرد: دشمن در تهاجم اخیر برای مدیریت اندیشه و مغز‌ها تهاجم شناختی و ادراکی در دستور کار قرار داده تا به جای مقاومت، دارای رویه و روحیه تسلیم باشد.
وی شورای فرهنگ عمومی را نهادی مهم برای هدایت فرهنگی نظام و جامعه در بخش‌های دولتی و غیردولتی دانست و خاطر نشان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید تلاش کارآمد داشته باشد تا فرهنگ جامعه در ۲ بخش مقاومتی در برابر تهاجم دشمن و ارائه و اجرا آماده شود.
صفایی بوشهری پیوست نگاری فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این طرح در ۴ مرحله اجرایی می‌شود گفت: برای هر مرحله اجرا پیوست نگاری فرهنگی ۲.۵ میلیارد ریال تصویب شده است.
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر از اجرا ۲ مرحله پیوست نگاری فرهنگی با اعتبار ۵ میلیارد ریال خبر داد و خاطر نشان کرد: بروزرسانی پیوست نگاری فرهنگی با توجه به تغییرات شاخص‌ها در بخش‌های مختلف اجتماع ضروری است.
وی پیوست نگاری فرهنگی را به عنوان یکی از عناصر مهم و اساسی مهندسی فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: پیوست نگاری فرهنگی در تمام سطوح جامعه و در اجرا طرح‌ها ضروری است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7