کد خبر: 7514| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۲۶ آذر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۰:۲:۰ | تعداد بازدید: ۳۲۸۸

مصوبه جلسه سوم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور در مورد طراحی چارچوب استاندارد برای تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ توسط دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این چارچوب که بنا به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده است آمده است دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی  با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است چارچوب استاندارد تدوین این اسناد را مبتنی بر تعریف مفاهیم کاربردی، برخورداری از زمان بندی مشخص، دارا بودن رویکرد برنامه ای، مشخص بودن دستگاه مجری و ناظر و معطوف بودن به برنامه های پنج ساله کشور طراحی نماید.

متن این مصوبه به شرح ذیل است:

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی
مصوبه ¬«طراحی چارچوب استاندارد برای تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ» که بنا به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و در جلسه سوم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور که در تاریخ 28 / 8 /1398 به تصویب رسیده است، به شرح پیوست برای اجرا ابلاغ می شود.
  اجرای این مصوبه منوط به رعایت الزامات متناظر اعم از عدم اختصاص منابع مالی و تشکیلاتی جدید و عدم مغایرت با مقررات لازم الاجرای مرتبط می¬باشد.
                                                                 اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد هماهنگی
                                                            و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور
 
مصوبه
«طراحی چارچوب استاندارد برای تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ» 

 ( جلسه 3 مورخ 28 /8 /1398 ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور)
«دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی  با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است  در اجرای مفاد بند 2 شق (الف) ماده¬واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور(مصوب جلسه 748 مورخ27 /3 /1393 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و به منظور ایجاد وحدت رویه در تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ، چارچوب استاندارد تدوین این اسناد را مبتنی بر تعریف مفاهیم کاربردی، برخورداری از زمان بندی مشخص، دارا بودن رویکرد برنامه ای، مشخص بودن دستگاه مجری و ناظر و معطوف بودن به برنامه های پنج ساله کشور طراحی نماید.» 
                                                                اسحاق جهانگیری
     معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد هماهنگی
                                                           و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور

 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7