کد خبر: 21311| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۲۸ مهر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۰:۴۲:۰ | تعداد بازدید: ۵۴۸

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: دبیرخانه این شورا در استان‌های مختلف اقدام به راه اندازی و توسعه مراکزی تحت عنوان کانون ملی گفتگوهای فرهنگی می‌کند.
سید مجید امامی اظهار کرد: کانون ملی گفتگوهای فرهنگی بر اساس ابلاغیه جدید فرصتی است برای اینکه در قالب های مختلف گعده، مناظره ، مباحثه، نشست های تخصصی در خصوص مهمترین موضوعات و مسائل و دستورکارهای فرهنگی و اجتماعی و زندگی روزمره خصوصا با حضور کارشناسان و جوانان بحث و گفتگو صورت گیرد.
وی ادامه داد: در دبیرخانه های شورای فرهنگ عمومی در استان هایی که این زیرساخت را دارند امکان میزبانی و اعلام موضوعات برای گفتگوی هر هفته را داریم و با اعلام موضوع برای هر هفته، از جوانانی که علاقمند باشند در این حوزه، موضوع خاص و دیدگاه هایشان را عرضه کنند، میزبانی می کنیم.
امامی گفت: معمول این است از طرف دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی هم برای انتقال این مباحث در سطح استان نماینده ای حضور داشته باشد ، برهمین اساس شیوه نامه ای را اخیرا به دبیرخانه ها در سراسر کشور ابلاغ کردیم و در برخی استان ها هم که تامین فضا محقق شده این کار در حال شکل گیری است‌.
دبیر شورای فرهنگ عمومی افزود: از طرف دیگر مساله قابل توجه پوشش رسانه ای است که باید به این گفتگوها داده شود تا رویت پذیری دیدگاه ها و اندیشه ها هم تامین شود.

منبع:ایرنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7