کد خبر: 20146| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۲:۲۵:۰ | تعداد بازدید: ۷۴۰

امامی گفت: در حوزه فرهنگ و هنر برخلاف سایر بخش‌های جامعه، فراز و نشیب‌های زیادی وجود دارد و به نظر می‌رسد آن‌طور که باید از شرایط، سرمایه، تاریخ، هویت اسلامی و ملی خود در ابعاد فرهنگی و هنری بهره‌مند نیستیم.
 «سید مجید امامی» شب گذشته به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با صادق خلیلیان استاندار ویژه خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این دیدار به اهداف شورای فرهنگ عمومی پرداخت و اظهار کرد: نقش دولت در حکمرانی فرهنگی باید احیا شود که بخشی از آن به دبیرخانه شورا و بخش دیگر به مدیران اجرایی مربوط می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ دارد افزود: در حوزه فرهنگ و هنر برخلاف سایر بخش‌های جامعه، فراز و نشیب‌های زیادی وجود دارد و به نظر می‌رسد آن‌طور که باید از شرایط، سرمایه، تاریخ، هویت اسلامی و ملی خود در ابعاد فرهنگی و هنری بهره‌مند نیستیم.
 
امامی خاطر نشان کرد: در خوزستان به دلیل تعدد اقوام و تکثر گویش‌ها، این استان را به رنگین کمان فرهنگی مبدل کرده که باید در این زمینه اقدامات موثری صورت بگیرد.
 
وی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی با شورای فرهنگ عمومی به عنوان یکی از شوراهای اقماری شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند در بسترسازی و ایجاد زمینه برای رشد و تعالی فرهنگ جامعه بسیار موثر باشد.

منبع:شبستان

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7