کد خبر: 20678| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۴ تیر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۹:۵:۰ | تعداد بازدید: ۵۹۳

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای سند تحول بنیادین، از راه‌اندازی قرارگاه درون سازمانی و برون‌سازمانی این سند در استان فارس خبر داد.
محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، ۲ تیرماه در دیدار وزیر آموزش و پرورش با آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و نماینده ایشان در استان در خصوص اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی گفت: ۸ برنامه تعیین شده برای آموزش و پرورش در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تدوین شده است.
وی از راه‌اندازی قرارگاه درون سازمانی و برون‌سازمانی سند تحول بنیادین در فارس خبر داد و افزود: رئیس قرارگاه برون‌سازمانی، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و نائب رئیس هم استاندار فارس هستند.
عسکری با بیان اینکه از سال ۱۳۹۴ جلسات تخصصی اجرای سند تحول بنیادین در استان فارس آغاز شده است، گفت: امام جمعه شیراز نیزهمواره در جلسه خبرگان بر اجرای سند تحول بنیادین تاکید داشتند که نشان از توجه ایشان به آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان گفت: همچنین هفته گذشته جلسه رؤسای آموزش و پرورش فارس با ائمه جمعه استان برگزار شد تا همکاری نزدیک‌تری بین آموزش و پرورش و ائمه جمعه برقرار شود.

منبع:ایکنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7