کد خبر: 17452| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۶ خرداد سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۵:۴۴:۰ | تعداد بازدید: ۹۳۰

وزیر آموزش و پرورش در برنامه نگاه هفته با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت مردم با «حضور باشکوه در انتخابات»، مسیر چهارسال آینده کشور را مشخص می‌کنند.
محسن حاجی میرزایی در «نوزدهمین» ویژه برنامه «نگاه هفته» با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات، همواره امکانی برای مشارکت مؤثر مردم در آینده خودشان است.
وی افزود: مردم با حضور باشکوه در انتخابات، مسیر «چهارسال آینده کشور» را مشخص کنند؛ این که چه کسانی زمام امور را در دست بگیرند، و برای حل و فصل مشکلات تدبیر کنند بسیار انتخاب مهم و تأثیرگذاری است.
حاجی میرزایی تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند:«هرچند برای زمان محدودی شما رأی می دهید، اما آثار آن برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.» بنابراین بسیار مهم است که آگاهانه و هوشیارانه در انتخابات شرکت کنیم و این مأموریت را به فردی که فکر می کنیم توانایی لازم برای قبول این مسؤولیت بزرگ و خطیر را دارد، بسپاریم.
وی ادامه داد: امسال همانند همه انتخابات دیگر، «رأی اولی ها»، بسیار تعیین کننده و تأثیر گذار هستند و برای اولین بار، تجربه مشارکت در یک امر سیاسی، را کسب می کنند.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدوارم با تحقیق، تفحص، پرس و جو و سؤال از آگاهان، بتوانند حضور فعال و پر رونقی را در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

منبع:مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7