کد خبر: 10465| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۲۰ اسفند سال ۱۳۹۸ | ساعت ۹:۲۹:۰ | تعداد بازدید: ۲۸۱۴

وزیر آموزش و پرورش در یادداشتی گفت: همکارانم (معلمان) در سراسر کشور توانسته‌اند با خلاقیت جریان یادگیری را تداوم بخشند.
محسن حاجی میرزایی  در توئیتی نوشت: معلمان در تعطیلی مدارس آموزش دانش آموزان را رهبری می کنند.
وی تصریح کرد: از تمامی همکاران خوبم به ویژه خانم معلمی که در شهرستان حمیدیه از امکانات منزل شخصی خود برای آموزش دانش آموزان استفاده کرده بود، قدردانی می کنم.
وزیر آموزش و پرورش در عین حال به این موضوع تاکید جدی کرد که در شرایط کنونی و با شیوع ویروس کرونا آموزش تعطیل نیست.
حاجی میرزایی همچنین پیشتر گقته بود که سیاست امروز در آموزش و پرورش این است که نباید آموزش را تعطیل کنیم و اگر به خاطر مراقبت از دانش آموزان مدارس تعطیل شده است باید آموزش جریان داشته باشد و همه فرایندها مطابق قبل از تعطیلات تداوم داشته باشد.
وی با بیان اینکه مسوولیت ما کم نشده است بلکه شکل اجرای آن تغییر پیداکرده است، خاطرنشان کرد: بدون هیچ کم و کاستی باید وظایف را انجام دهیم و حتی جدی‌تر و سخت گیرتر باشیم و هرمدرسه‌ای با شیوه و خلاقیت خود این مهم را انجام دهد و این خلاقیت را به مدارس تفویض می‌کنیم تا برنامه‌ریزی درسی و ریتم زندگی دانش آموزان در بستر فضای الکترونیک و رسانه ملی حفظ شود.
حاجی میرزایی همچنین پیشتر در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: برای تحقق هدف مهم ⁧‫آموزش تعطیل نیست‬⁩ باید هر روز معاونان ستادی با مدیران کل استان ها،آنها با مدیران مناطق و در مناطق با مدیران مدارس و آنها نیز با معلمان و معلمان با دانش آموزان در ارتباط و تعامل باشند.
وی تصریح کرد: با این برنامه ها باید از اجرای کامل آموزش غیر حضوری مطابق برنامه درسی هرکلاس اطمینان حاصل کنیم، چون معتقدم آموزش تعطیل نیست.‬⁩

منبع:مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7