کد خبر: 9727| تاریخ انتشار: جـمـعــه ، ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۷:۳۰:۰ | تعداد بازدید: ۲۶۴۴

در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی (ره)، پیام تسلیتی از سوی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، ریاست شورای حوزه‌های علمیه استان تهران و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی صادر شد.
آیت الله رشاد در این پیام تاکید کرد: آمریکای سفاک غدار، دست پلیدش را به خون پاک سردار بزرگ و قهرمان جبهه عظیم مقاومت، فاتح شام و عراق و همرزم او ابومهدی المهندس آلود، اما زهی خیال باطل که با شهادت مردان خدا، جبهه حق تضعیف شود و مجاهدان راه خدا دست از جهاد بشویند، هرگز و هرگز.
متن پیام به شرح زیر است:
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
رقص جولان بر سر میدان کنند / / رقص اندر خون خود مردان کنند
سردار فاتح دل‌ها، قاسم جبهه‌های حق و باطل، سلیمان سربلند ملک جان‌ها، مالک اشتر علی زمان، عروج کرد و سحرگاهان جمعه سیزدهم دی ماه، در آغوش گرم مقتدایش حضرت سیدالشهداء (ع) جای گرفت. شهادت به دست اشقی الاشقیاء عصر، آمریکا جلاد جبار، گوارای وجود نورانی او باد. الحق که جز شهادتی اینچنین، برازنده او نبود: «طوبی له و حسن مآب».
آمریکای سفاک غدار، دست پلیدش را به خون پاک سردار بزرگ و قهرمان جبهه عظیم مقاومت، فاتح شام و عراق و همرزم او ابومهدی المهندس آلود، اما زهی خیال باطل که این دژخیم بدخیم تصور کند که با شهادت مردان خدا، جبهه حق تضعیف خواهد شد و مجاهدان راه خدا از پای خواهند نشست؛ هرگز و هرگز.
قطعاً جبهه مقاومت با الهام از خون جوشان و خروشان شهیدانش با شتاب و شدت افزون‌تری به پیش خواهد تاخت. جبهه مقاومت و سرزمین ایران اسلامی، هرگز از خمینی‌ها، مطهری‌ها، بهشتی‌ها، باهنرها، رجایی‌ها، چمران‌ها، صیادها، کاظمی‌ها، طهرانی مقدم‌ها، سلیمانی‌ها و … تهی نخواهد گشت، که: هنوز «هزار باده ناخورده در رگ تاک است».
در این لحظه دردناک و غم انگیز، دست استغاثه به بارگاه بلند باری برداشته، مسالت می‌داریم که: سایه بلندپایه ی رهبر سلیمانی پرور و جهادآرای قاطع و شجاع انقلاب را مستدام و وجودش را به سلامت دارد، که اینک همه مستضعفان و مصلحان منطقه، دل به تدابیر او بسته، چشم به اشارت او دوخته‌اند: «سرخم می سلامت شکند اگر سبویی».
هرچند شهادت سردار سرفراز سپاه سربلند قدس برای امت اسلامی، مردم منطقه، جبهه مقاومت و ملت ایران، تلخ و سخت است اما روز انتقام از آمریکای شرور و شرکای جبون و جیره خوارش بسی تلخ‌تر و سخت‌تر خواهد بود: «و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»
اینجانب از سوی خود و شورا و مرکز مدیریت و دیگر ارکان حوزه‌های علمیه استان تهران و همچنین پزوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، این سوگ دردناک را به محضر مبارک مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب عامه‌ی او، رهبر حکیم و شجاع امت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله)، ملت انقلابی، سپاه قهرمان و همرزمان و خانواده‌ی ارجمند سردار شهید، تهنیت و تسلیت عرض کرده، برای آن راحل رستگار مغفرت و سکونت در جوار شهدای عاشورا مسالت می‌کنم.
اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
علی اکبر رشاد
۱۳ دیماه ۹۸ هفتم جمادی الاولی ۱۴۴۱

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7