کد خبر: 9719| تاریخ انتشار: جـمـعــه ، ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۸:۳۳:۰ | تعداد بازدید: ۲۴۸۱

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، آن را اقدامی تروریستی و جنایتکارانه از سوی دولت آمریکا دانست.
متن کامل پیام وزیر آموزش و پرورش بدین شرح است:
 
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
بسم رب الشهدا و صدیقین
شهادت "سرباز ولایت وامت اسلام" سردار اسلام، انقلاب و ایران حاج قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای آمریکایی، نشان از تروریسم بین المللی و اقدامات جنایتکارانه دولت آمریکا دارد.
سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان موثرترین فرد مبارزه با عناصر تروریسم دست نشانده آمریکا در منطقه و جهان شناخته شده بود و از این رو تمام آزادیخواهان او را چهره بین المللی مقاومت و مبارزه با تروریسم در جهان می دانند.
آموزش و پرورش در سوگ فرزند ملت خواهد نشست و تاریخ سراسر افتخار و عزت او را به نسل آینده معرفی خواهد کرد.
سردار سلیمانی نماد بارز عزت ، غیرت ، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. زندگی سراسر افتخار او بعنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی، برای همه معلمان ، دانش آموزان و همه آحاد جامعه، درس آموز است و باید در محتوای بسته یادگیری گنجانده شود. اینجانب شهادت سردار سلیمانی را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهور، فرماندهان بزرگوار سپاه پاسداران و ارتش و مردم انقلابی کشورم تبریک و تسلیت می گویم.
محسن حاجی میرزایی
وزیر آموزش و پرورش »

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7