کد خبر: 7079| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۹ آبان سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۰:۰:۰ | تعداد بازدید: ۲۴۹۵

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه کردستان اعلام کرد: دشمن همواره به دنبال لطمه زدن به فعالیت‌های فرهنگی است اما اجازه نمی‌دهیم خللی در کار سازمان ایجاد شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: نماینده آقا قطعا به مسائل استان مشرف است بنابراین باید این نمایندگی در استان بیش از پیش تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه دشمن در همه استان‌ها به‌ویژه کردستان طمع دارد تا بتواند بهره کافی را از لطمه زدن به مردم ببرد و تلاش خود را در این راستا مضاعف می‌کنند بنابراین باید مراقبت بیشتری در این استان صورت گیرد.
وی با تبریک هفته وحدت اعلام کرد: معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان که فردی صاحب تجربه و دارای دانش تخصصی است، را در این هفته مبارک به فال نیک می‌گیریم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: گام بعدی حرکت سازمان در استان‌ها را با حمایت نماینده ولی فقیه و اهتمام همکاران در کردستان، قدرتمند پیش‌ خواهیم برد.
حجت‌الاسلام قمی بیان کرد: مسوولان قبلی سازمان تبلیغات اسلامی زحمات موثری کشیده‌اند و شاهد زیرساخت‌های موثری هستیم و اجازه نمی‌دهیم خللی در کار سازمان ایجاد شود و عزم خود را جزم کرده‌ایم تا موانع را کنار بزنیم و برای مردم موثر باشیم چرا که ما هم وظیفه خادمی مردم را برعهده داریم.
سازمان تبلیغات اسلامی در حفظ وحدت و انسجام نقش موثری دارد
نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج مباحث دینی و فرهنگی جایگاه ویژه‌ای در کشور به‌ویژه استان کردستان دارد، افزود: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بالا در این راستا است و باید از ظرفیت‌های موجود بهره برد.
آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه ما با جنگ تمدنی و فرهنگی روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان به میدان آمده و باید مجموعه‌های فرهنگی با برنامه‌زیزی درست و عزم و اراده ملی بتوانند جلودار و مانع توطئه‌های دشمن باشند.
وی عنوان کرد: استان کردستان دارای مردمانی بابصیر و آگاه است که با داشتن وحدت و همدلی مانع توطئه‌افکنی دشمنان می‌شوند و دشمن با وجود تمام توانی که برای ضربه زدن به این مردم فراهم کرده موفق به هیچ کاری نشده است.
وی با بیان اینکه دشمن همه تلاشش براین بوده که بتواند مردم را از مناسباتی مانند شرکت در راهپیمایی‌ها دور نماید، عنوان کرد: تبلیغات اسلامی در استان کردستان با برنامه‌هایی مانند برگزاری دعای عرفه در مساجد جامع و دعای زیارت پیامبر اکرم(ص) در استان توانسته زمینه‌ساز حضور برادران اهل تسنن و تشیع در کنار هم باشد و حضور مردم در کنار هم نشاندهنده دلبستگی و وابستگی مردم به نظام و رهبری است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: امروز آنچه در جامعه کنونی ما مورد توجه بوده، اسلام و دین است و مذهب مطرح نیست بنابراین روحانیون شیعه و سنی در کنار هم می‌توانند برای تحقق این مهم تلاش کنند.
آیت‌الله شاهرودی اضافه کرد: مجموعه‌هایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند در وحدت و انسجام مردم نقش داشته باشند و توقع می‌رود که سازمان حمایت‌های بیشتری از استان کردستان داشته باشد.
وی با تقدیر از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان انتخاب حجت‌الاسلام احمد حاتمیان به سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان را تبریک گفت.

منبع:روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7