کد خبر: 5144| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۷ مرداد سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۴:۴۵:۰ | تعداد بازدید: ۶۲۹۴

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از زحمات افرادی که به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت به مردم می پردازند، افزود: شخصیت و هویت در خصوص فعالیت هایی که انجام می شود از اهمیت به سزایی برخوردار است ضمن اینکه هویت ایرانی اسلامی در سلوک اجتماعی در قالب حرکت اقتصادی جلوه می کند که متکی به اقتصاد مردمی و نه نفتی باشد چرا که این مهم ریشه در مکتب ما دارد.
حجت الاسلام محمد قمی ضمن بیان این مطلب در دیدار با اعضای فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی  افزود: اقتصاد مقاومتی ربطی به تحریم ندارد بلکه مدل اقتصاد ما اینگونه است که روشی متفاوت با فرهنگ رایج امروز دنیا است ضمن اینکه اقتصاد امروز کشور مردم سالار بوده و از دل نهج البلاغه آمده است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به آنچه مقام معظم رهبری در تعبیر اقتصاد مقاومتی بیان کرده اند، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی درون زا، برون گرا، مردم بنیاد، دانش بنیان و عدالت محور است.
وی اظهار کرد: ویژگی هویتی انقلاب اسلامی جوان گرایی است ضمن اینکه مقاوم سازی جامعه از مدیران جوان برمی آید که می توانند گره گشا باشند.
قمی تاکید کرد: مدل نگاه تمدن ایرانی اسلامی می گوید که جوانان پیشرو هستند ضمن اینکه مجلس شورای اسلامی در تثبیت و تحکیم اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت مدیران جوان سرنوشت ساز است.
قمی در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری دستور داده اند که بدنه مدیریتی سازمان تبلیغات اسلامی جوان شود.
منبع: خانه ملت

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7